src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Your Love Is Evil...

 

Igår var en sådan där härlig och underbart varm dag igen, när jag hämtat Kevin från skolan så var vi nästan bara hemma och vände.
Våran tur gick till den lokala pizzerian för att handla varsin pizza där, sedan satte vi oss på gården i solen och hade pizza picnic, det bästa med det hela var att vi fick den sliced utan att säga till.

När vi sedan hade varit ute ett tag och ätit klart så styrde vi våra steg in igen, sen var det hockey för fulla muggar och mitt i allt lämna jag Kevin till hans mamma, så kvällen fortsatte jag ensam.

Torsdag är det idag med minsan, vad ska man hitta på idag?
Blir nog rätt lugnt, ta igen mig lite och bara vara med lite film och liknande.

För några dagar sedan fick jag massor av musik i mitt huvud och kropp, ideér på låtar osv.
Fan kan inte jag spela gitarr för?
Och att nynna in det hela känns långsökt samt att försöka skriva ner det.
Det var en sådan där dag jag saknade musiken och ville skrapa i hop ett band och börja köra igen.
Tur jag har bloggen som ventil för nu är dom ideérna borta från mig, borta med vinden...

Helvete...
Men jag har lärt mig leva med detta precis som många andra ting i mitt liv.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Pizzapicnic låter lovely - det ska jag nog lura med bästa vännen på i eftermiddag.

2011-05-12 @ 13:21:00
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn