src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blood, Guts & Rock'n'roll

 

Efter en skit dag på jobbet har jag inte energi till något känns det som, det hela börja med att vi fick märka om 21 pall efter en ändring av pris och sedan har det fortsatt så.
Men när jag väl kom hem tänkte jag att jag skulle försöka ta tag i "Smiling Like A Killer" (efter som det är den 17:e idag) men ens inte det orka jag när jag väl kolla på det och sucka.

Ber så hemskt mycket om ursäkt, men har har tappat energin och kanske även lusten just nu.
Vet inte hur länge det kommer hålla i heller.
Men jag återkommer, en Grimgoth ger (nog) inte upp så lätt...

På återseende mina kära läsare!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

Koncentrera dig på att samla energi nu, sen kommer du att blogga skiten ur oss alla. Horns up from "the ztizzmeister"

2011-10-17 @ 21:41:10
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn