src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Children Of The Black Flame...

 

Helgen som hade var ganska bra faktiskt om jag får säga det själv, den var lugn och fin.
Lite öl och slappande med blandade äventyr, snacka rätt mycket med en polare i helgen om det man varit med om den senaste tiden.
Händelser och beslut som fattas samt hur man mår, det var alltså ett bra snack och det var skönt att få lätta på sitt hjärta för någon som lyssnar och förstår.

Har stoppat undan en del en tid och nu släpptes det ut, känns bra och nu kan man blicka framåt och förhoppningsvis också komma framåt.
Släppa den lite låga stämningen och hoppas på bra tider framför en.

Ändå är det en del som man skjutigt upp som ligger och gnager mig som jag ska ta tag i, frågan är när jag ska resa mig upp och bara ta tag i det.
Men jag är ganska säker på att det borde bli snart.

Måndagen var en typisk Måndag och gick bra trotts segheten i kroppen.
Nu kan man också lägga den bakom sig och bara vara resten av veckan.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Det är nyttigt att lätta sitt hjärta lite då & då.

2011-11-01 @ 13:23:21
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn