src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Want Out...


Då var äntligen Fredagen här, idag har vi bestämt att vi ska ta några after work öl, får se hur det hela slutar.
Måste ju berätta lite om fin besöket jag har hemma som väntar i bokhyllan.

 Du gissa rätt!
Det är Mr. Jack Daniels!
Men har en annan kostym, någon som har koll på varför dom gjort flaskan så här?
Är det tillfälligt?

Se upp och ta det lugnt där ute i dimman mina kära läsare så ses vi snart igen!!
3vlig Fredag!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

Ha en grym helg !

2011-10-14 @ 18:58:33
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: anake

Himla trevligt sällskap ser jag :)

2011-10-15 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn