src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Out In The Fields...

 

R.I.P Phil Lynott - 1949 - 1986.
R.I.P Gary Moore - 1952 - 2011.

Detta släpptes igår på min "sida" på Facebook:
"Thinking of quit the blogging, feels like it´s not worth it any more, hopefully this is a feeling that disappears.
And no this NOT a PR trick to get more comments, visitors or followers (or anything else you can think of).

This is pure feeling from my now bleeding metal heart!"

Några kommentarer och svar:
"Du gör som du vill, jag är in minst varannan dag. Lite tomt skulle det bli om du gav dig."
Svar:
"Jo, jag vet!
Tack för ditt underbara stöd.
Men då kommentarer och besökare droppar mer och mer är det lite svårt ibland att hitta motivation.

Ska köra till den 25 Januari 2012 iaf. (om inget händer på vägen, för då fyller bloggen 3 år.)
Sen får vi se..."

"Är in och läser varje dag men kommenterar väldigt sällan. Gillar dina musiktips! Du har gett mig så många nya band att lyssna på :) Tack!"
Svar:
"Tack själv, skönt att det man gör fortfarande uppskattas.
Dock är det lite svårt nu med allt.
Hoppas på att hitta styrkan igen."

"Det måste vara svårt att hitta tid och inspiration när man också har ett jobb att sköta. Själv orkar jag knappt nåt under veckorna."
Svar:
"Tiden är väl mitt största fiende och sedan med det kommer inspiration skulle jag tro.
Men jag ser det också som en kul grej och ett "jobb" om du förstår."

Tänkte också passa på och tacka för tipset om Twins Crew som jag fick av Aurorasmamma för en tid sedan.

Vi ses i dimman och trevlig Fredag!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Kul att du gillar mina fotocollage. Trevlig helg på dig! Själv ska jag fira halloween utkädd till indian idag.

2011-10-29 @ 12:51:33
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

Det ÄR assvårt att få tiden att räcka till när man jobbar. Jag har i och med Wordpress-app:en lyckats blogga via mobilen, men innan dess var det riktigt svårt.

Skit i hur många besökare du har och skriv bara inlägg på känsla, så löser det sig.



Kram

2011-10-29 @ 15:06:44
URL: http://violavamp.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn