src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Path Of The Gods...

 

Har haft lite av ett Fredags humör idag, undrar hur det blir i morgon då??
Detta kan man så klart undra, dom sensate två dagarna har det varit full rulle för mig efter jobbet här hemma.
Massor att göra och ta igen vid datorn, idag skulel bli lite av en vilodag men sen kom lite saker i mellan och jag börjar blogga nu liksom.

Men ett löfte är ett löfte så jag "utgår" lite lätt idag här.
Men det bör inte göra något då det finns en hel del att läsa redan på min blogg.

Tack också till dom som kommit med mer föslag om vad jag ska hitta på här i bloggen.

Nu går jag vidare....

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn