src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Eviscerated bitch...

 

Då var helgen snart här då!
Det känns jäkla nice, och att man ska på spelning är ju bara ännu bättre.
Ölen står också på kylning, härligt värre!

Veckan och dagarna går fort, tiden bara tickar i väg liksom.
Skönt eller inte har jag inte kommit fram till ännu dock, men det får vara som det är känns det som.
Snart dags att dra en vinnare i min tävling också.
Men är det öppen gata så klart, vilket är härligt.
Så ni har fortfarande chansen att vinna.

Finns det något mer att säga än att jag trivs rätt bra med livet och att flytet är med mig för tillfället.
Känns stabilt helt enkelt.
Nä, dags att blogga vidare nu så jag inte behöver sitta så länge här idag.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn