src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ring Of Fire...

 

"Är det ingen annan som vill sätta en ring på fingret så får man göra det själv"

Kom på för ett tag sedan att jag glömt att berätta om denna tjusiga ring som jag säkert haft lite mer än ett år nu?
Den köpte jag typ på någon Augustifest här i stan om jag inte minns fel.
Den har sedan dess varit min "lucky ring", och den har funkat till och från.

Hur som helst i övrigt är jag inte mycket för varken accessoarer eller "annat krims krams", trotts att jag kanske borde vara det för det är väl ändå lite "hårdrockigt"?

Hur som helst så fick ni äntligen se den samt höra storyn om den.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn