src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Somebody Told You...

 

Idag har varit en riktigt seg och jobbig dag på jobbet, skönt att vara hemma nu kan jag avslöja!
Bara varva ner och lägga denna dag bakom sig känns det som.
Dock fick jag lite luft under vingarna när jag kom hem och såg mängden kommentarer på här på bloggen.
Detta på grund min tävling "Grimgoth´s Eddie Tävling", detta uppskattas verkligen.
Och så klart är det fortfarande ett öppet race till mållinjen!!

Join it!!

Ska också fixa biljetter till Year Of The Goat Debutgig idag är det tänkt.
Blir bra som fan, har man något att se fram i mot.

Annars då?
Inte alls mycket att rapportera faktiskt, livet bara flyter på och det är väl bra det.
Lungt och fint är det också vilket är helt okej, till skillnad mot t.ex ett berg och dalbane liv.

Det får nog räcka så här för idag.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn