src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

ABC Award...

 

Nu blir det listdags! Den här ABC-awarden har jag fått av Viola Vamp och den går ut på att man från A till Ö ska lista saker om sig själv.

För också vidare denna utmaning till dom som vill.

Absint har jag inte druckit men kanske det skulle vara roligt att testa någongång.

Bärs där i mot har man ju druckit ett gäng genom livet och favoriterna är nog Norrlands Guld och Staropramen.

Chrille kalals jag privat utanför denna blogg.

Damer har kommit och gått vid min sida, men sedan ganska lång tid tillbaka är man singel och letar efter "the one" samtidgit som jag klarar mig själv.

Efterfester kan vara roliga och spännande, borde vara mer av den varan.

Festivaler är grymt kul att åka på och i sommar ska jag till SRF och Skogsröjet, vi ses väl där?

Grupper som man lyssnar på är jäkligt många och det är inte bara hårdrock, en del punk och progg finns med i samlingen.

Helloween är en av dessa grupper eller varför inte Helstar?

Irland är nog ett land jag skulle vilja åka till.

Jag har ett bra självförtroende och det har hjälpt och stjälpt mig i vissa situationer.

Kevin är en av ganska få som jag älskar till 100%.

Lön och jobb vore inte fel att ha/få.

Mördare och dess historik kan jag finna intressant, där av också min kategori "Smiling Like A Killer" här på bloggen.

No one put´s Grimgoth in the corner.

Ogilla är ett ord som jag försöker använda istället för hata, då det precis som älska är ett starkt ord.

Pilsner är ett bra ord att använda för öl, gillar det.

Q är roligt att använda, testa och säga "Quk" så säger du "Kuk" med Östgöta dialekt.

Rock N Roll.

Sommaren får gärna börja i morgon med dess underbara varma väder.

Trolla vore lite kul att kunna, snacka om bra party trick?

Underbara stunder med folk som betyder mycket är alltid härliga att få uppleva.

Vagg på veken kan man säga om vadevekum.

Wunderbar är ett ord jag slänger till med då och då.

Xylofon vore ganska coolt att kunna spela på.

Yxor är ganska coola, speciellt riddar modelerna. Kanske man skulle skaffa och ha på väggen?

Ågren är något som man kan få dagen efter en fylla/utkväll. "Herr Ågren är på besök" är då en prefekt mening att använda sig av.

Äckliga saker är dumt att titta på och äta.

Över är nu denna jobbiga utmaning. ;)

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Qul ;) att läsa dina svar! Härligt att du har bra självförtroende.

2012-04-15 @ 14:15:50
URL: http://violavamp.com
Postat av: CrimsonAnna

Jag plockar upp handsken och kör:)

2012-04-15 @ 21:33:47
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn