src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Brand New Day...


Vad har jag att säga er idag då?
Det undrar jag också, inget speciellt har hänt.
Förutom att A-kassan fortfarande strular och vill ha papper jag redan skickat in, men det är väl bara att bita i det sura äpplet och skicka igen.
Allt tar tid och spåret av en utbetalning känns långt borta, detta stoppar dock inte mig från att leva?

Insåg att det är Torsdag idag, var det inte Måndag nyss?
Men det blir en bra helg, för underbaraste Kevin kommer vara vid min sida.
Vad vi ska göra får vi se.
Hörde också att han tappat fler tänder nu med, ska bli kul att se.

Som bloggare händer det att man blir inbjuden som gästbloggare, en roll som jag uppskattar och det är alltid kul att få sprida sina ord på andras bloggar.
Så nu tycker jag att ni ska kolla in mitt gästbloggande hos Micke.

Sen kan vi väl göra en kul grej av det hela, alla ni som läser detta inlägg och läser det på Mickes blogg kan väl skriva en kommentar?
typ: "bloggarnamn was here".

Nä, dags att ta tag i dagen som ligger för mina fötter.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Usch, A-kassan... Till och med jobbigare att ha att göra med än Försäkringskassan. :-/

Gött att få hem Kevin i helgen, det förstår jag. Livet är mera komplett när kidsen är hemma. :-)



Du var en bra gäst! :-)

2012-04-12 @ 21:56:16
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: ztizze

Trevlig helg ! :)

2012-04-13 @ 13:12:31
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn