src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Marduk @ Skandiateatern...

 

I Lördags var det konsert dags, och det var en mycket lyckad kväll måste jag säga.
Banden höll bra kvalite och det var bra med folk på Skadiateatern.
Röj och mingel vart det i vanlig ordning.
Nu till korten från kvällen.



Först ut på scenen var Misericordia, och dom var lika bra som jag minns dom.
Synd att dom hade kort tid och där med inte kunde köra en av mina favorit låtar, "I Love Jesus".












Sen var det dags för Year Of The Goat att ta över scenen, och visst svängde det även här.










Jag och Nadde från Misericordia.


Jag och Mikaela från Asylium.


Sen var det så klart för huvudakten Marduk.



















Ja, det var den kvällen.
En mycket trevlig sådan som sagt.

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn