src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Roxy Roller...


När jag ser och hör en sådan här klassisk låt blir jag glad, hoppas ni blir det med så klart.
Fredagen ska ägnas åt mys med väldens bästa Kevin, och han ser ut som en hockeyspelare med sina två tappade framtänder.
Men lika söt är han för det, nu trodde ni kanske att jag skulle fortsätta prata om hockey med tanke på at tdet är final och liknande?
Men det ska jag inte för jag har sedan länge börjat blicka mot fotbollen i stället, inte så konstigt som Djurgårdare?
Nog om detta!

Fredagstemat är här igen för att förhoppningsviss förgylla er helg, och för den som vill är det fortfarande öppet att medverka här.

Ni får ta det lungt där ute i dimman så ses vi snart igen.
Trevlig Fredag och ni har väl inte missat att det är Fredag den 13:e va?
Borde inte jag då kört Alice Cooper - He's Back (The Man Behind The Mask)?
Kommer han köra den live på Skogsröjet?
Frågorna är många och svaren få!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Lyckades faktiskt få tag på biljetter till Tenacious D i Manchester. Ska bli grymt, har väntat sedan 2001 på att dom ska komma tillbaka till sverige - men så har det ju inte blivit. England it is. Dock krockar det med sweden rock - men man kan ju inte vara på två platser samtidigt. Det kommer ju fler srf-år. Ska du dit?

2012-04-14 @ 11:50:57
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn