src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Augustifesten 2012...

 
Då var det dags för mig att äntligen få berätta om Augustifesten som ägde rum här i Norrköping.
Var och kollade till Rix Fm Festivalen som hade många och blandade band på scenen, Dead By April var ett av dom.
Ganska kul att ha sett dom "bara för att".
 
Dagarna efter spelade också Crucified BarbaraSaliga Munken, en akt som jag bara inte kunde missa så klart.
Frågan är också hur många kort ni orkar se på just denna akt??
 
Nåja, nu kör vi iväg med korten.
 
Dead By April
 
 
Crucified Barbara.
 
Jag och Nicki Wicked kör den nya looken/posen "mustaschen".
 
Sen vidare utvecklades det hela, även om jag inte fick till den lika bra.
(På bilden: Nicki Wicked, Klara Force, Jag och Mia Coldheart).
 
Dagen efter får vi se en lycklig Chrille (Grimgoth) med spelschemat, tröja samt en signerad handduk.
Extra tack går till Mia Coldheart som valde trycket och hjälpte mig med storleken.

Spelschemat och handuken.

Det var som vanligt grymt och kul att få se dom live igen samt att får träffa och snacka lite med dom, underbart trevliga tjejer det där.
Hoppas vi ses snart igen!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn