src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bring Back The Rock...

 
Så då har snart en hel vecka gått!
Helgen gick åt att vara med Kevin och vi gjorde som vi alltid gör, tog dagarna som dom kommer och dess olika äventyr.
Var en ganska lugn och bra helg, vilket behövdes efter allt "festande".
 
Veckan har gått åt att ta tag i saker som jag inte riktigt hunnit med, och nu känns det jäkla skönt att ha det gjort och jag ser redan fram i mot helgen.
Blir nog en bra och härlig helg tror jag.
 
Ännu en gång har jag börjat fundera lite vart jag är påväg och vad som kommer hända, jag har inga svar men antar att det är bara att följa med och bara köra på så länge allt känns rätt vilket det gör än så länge. 
 
 
Och igår var det lite extra kul att få post.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn