src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Come Now Follow...

 
Jodå, så att...
...Det är lite mycket nu men jag börjar komma fatt.
Augustifestival rapporten som kommer inom kort kommer innehålla en del smått och gott, vart inte så många band men den del kort kommer det iaf.
Speciellt från Munken där Crucified Barbara lirade, men nu ska vi inte spolia för mycket.
 
Ibland händer det ju att jag klagar över att inget händer i mitt liv, detta behöver jag inte göra just nu för det är en hel del, Skogsröjet, Crucified Barbara och där i mellan andra spännande saker som jag väljer att inte gå in på i detalj för det är utanför blogglivet.
Men mitt liv känns jäkla bra nu fall ni undrade...
 
...Och efter två tävlingar här på bloggen med band som sponsrat men ingen deltog måste jag fråga er om ni vill ha mer tävlingar?
Denna gång med pris från Rockmerch!
 
Nä, det får räcka för mig idag.
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn