src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Inför Skogsröjet...

 
Så var det dags för lite festival snack här på bloggen igen.
I helgen 10 - 11 Aug. är det åter igen dags för Skogsröjet.

Jag och mitt sällskap kommer precis som förra året att utgå från min lägenhet, varför ligga i tält när man inte måste?
 
Vilka band kommer att ses?
Planen är att vara på plats till H.E.A.T/Bloodbound.
Banden Fredag:
H.E.A.T - Är jag där så kommer jag kolla in en sväng, eller ta en öl.
Bloodbound - Är jag där så kommer jag kolla in en sväng, eller ta en öl. (Har ju sett dom redan)
Bonfire - Klart man ska kolla in dessa med.
L.A. Guns - Klassiker som ska kollas in.
Sister - Är jag lite sugen på men troligen blir det öl i stället.
Alice Cooper - Denna kommer jag absolut inte att missa.
Testament - Givet att jag kommer vara på plats här med.
Anvil - Troligen kommer jag skippa dessa, ev. kolla en snabbis bara.
 
Planen är nog här att vara på plats till Astral Doors.
Banden Lördag:
Astral Doors - Är jag där så kommer jag kolla in en sväng, eller ta en öl.
Badmouth - Ska kollas in.
Sator - Ska bli kul att se igen och lämnas så fort dom lirat "I wanna go home".
Sister Sin - Givet att man är på plats.
Unisonic - Japp, I´ll be there.
Reckless Love - Kollas en stund kanske?
Michael Monroe - Gör inget om jag missar, men vore kul att se.
Nightingale - Bara för att se hur Dan Swanö ser ut nu för tiden, men gör inget om jag missar.
Hardcore Superstars - Brukar bjuda på en hyffsad show så med tanke på att jag kanske gjort annat innan så lär man kolla på detta.
Doro - Givet att man kommer vara där och en bra avslutning på festivalen.
Vädert är något man inte kan styra över tyvär, och med tanke på at tdet varit skit väder här i Norrköping nu så hoppas vi det hela vänder.
Kollar jag nu via yr.no ser det bra ut. 
 
Så såg det ut på Skogsröjet 2011 (kolla extra noga vid 1:05) och hur det än nu blir i år så vet jag redan nu att det kommer vara bra.
Man kommer se massor av band, snacka och träffa på kända och okända folk, och ser du mig i vimmlet så tveka inte att komma fram för att hälsa!
 
Nu taggar vi järnet så ses vi!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Härligt! Så här ser mitt planerade schema för de två dagarna ut: http://kimkahn.blogspot.se/2012/08/skogsrojet-mitt-schema.html
Ses kanske där :-)

2012-08-10 @ 13:07:50
URL: http://kimkahn.blogspot.se/
Postat av: Spinningblack

Kommer tyvärr inte förrän strax efter 19-tiden då frugan inte fick semester och kan vara med kidsen tidigare. Nåväl, får ju ändå möjlighet att se de bättre banden och ffa Cooper, Testament och Anvil. Vädret verkar ju bli riktigt bra!

2012-08-10 @ 16:22:52
URL: http://Spinningblack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn