src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mitt Skogsröjet...

 
Då var det dags för mig att berätta om min Skogsröjet upplevelse.
Som vanligt träffa man på många kända och okända folk, första dagen vart det oroväckande lite band tittande för mig av någon anledning!
 
Det enda som sågs var Bloodbound och Alice Cooper, var sugen på Testament men dom avsluta inte som det stog på schemat utan spela tidigare så det vart att mingla i öltältet istället.
Kameran dog på grund av batteribrist med så det enda som fotades var Bloodbound, lite skönt så här i efterhand då jag kunde njuta till fullo av Cooper.
 
I öltältet träffa jag på en del folk som sagt, där i bland dom var Sanna.
Efter som kameran var död fick vi inte vårt traditonella kort i hop, men vi vet.

Hur som helst, andra dagen vart det mer band och vilka det är får ni så klart reda på under inlägget.
Nu släpper vi lös bilderna!!
 
Bloodbound som sagt.

 
Sister Sin.

 
Unisonic.
 
Tom Persson (Badmouth), Chris Lemon (Badmouth), Jag (Grimgoth) och Thomas Emblad (Fatal Smile)
 

Jag och Lerta (Scar Symmetry).
 

Grimgoth??
 
Träffa på Sissi "The Officer" Magnusson också.
 
Hardcore Superstars.
 
 
Doro.
 
 
Ja det var allt för denna gång.
Hoppas ni hade det minst lika kul som jag och vi ses säkert nästa år också!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Den okända mannen är ju Tom, sångare BADMOUTH

Svar: Tack, har ändrat nu.
Grimgoth™

2012-08-18 @ 19:38:26
Postat av: Spinningblack

Skulle Testament ha avslutat på lördagen eller vaddå?
Cooper skulle ju avslutat fredagen men var tvungen att spela tidigare...

Svar: Har inte schemat framme nu men tror et var så att Testament skulle avsluta det hela med Anvil innan.Och Cooper som ändra sin tid vart då innan dessa två.
Grimgoth™

2012-08-19 @ 07:33:11
URL: http://Spinningblack.blogspot.com
Postat av: Christer

Sköna bilder, men visst är det så att kameran även kan vara ett hinder för upplevelsen. Jag brukar ta fram kameran i början av konserterna för att "ha det avklarat" och sedan kunna njuta fullt ut.

Svar: Exakt, så gör jag med ibland.Men sedan kan man inte inbland motstå att ta "mitt i konserten" också ;)
Grimgoth™


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn