src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Recharged...

 
 
I helgen så var det Bacchus Bakfika som fick ett besök av mig samt många andra rockers så klart.
Där fick vi lyssna på Bonafide´s nya album "Ultimate Rebel", men inte nog med det utan på scenen stog också Refuel och Six Gun.
Dom bjöd på ett underbart röj så klart, efterfesten på Vinkällaren avslutades vi 3-4 på natten så som det ska.
 
Fredagen bjöd på ännu mer spännande äventyr i form av att jag fick besök här hemma, ett efterlängtat sådant.
Och vi hade det trevligt och hon växer mer och mer, ja ni läste rätt det var en dam här hemma.
Hur som helst hade vi det toppen och njöt av solen samt samtala och lyssna på musik långt in på den sena natten.
 
Söndagen låg jag mest i soffan och bara var och halv somna då och då, där av bilden i detta inlägg.
Jag känner mig nu som ett gammalt batteri som behöver laddas upp.
Tilläggas bör är också att jag ogillar "Farväl." och vardagen återkommer till mig.

Och snart är det helg igen och då är det Skogsröjet som står på schemat,
Innan dess blir det som vanligt mina härliga inlägg i mellan och sedan blir det också ett "Inför Skogsröjet" inlägg så ni ser hur mina planer ser ut, allt detta senare i veckan för nu är jag bara en sliten och "gammal" hårdrockare.
 
Tack för ni orkar lyssna på mig även i dessa down perioder, men som ni förstår och som jag skrev för en tid sedan på Facebook: "Mitt liv känns jävligt awesome just nu! ♥"

Cheers!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn