src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Styx - Blue Collar Man (Long Nights)...


Tänkte börja med att påminna om att min tävling avslutas den 16 December 2012 klockan 13:00.
Sen är denna låt ett perfekt Fredagstema nu, för just denna låt brukar jag spela när jag fått ett jobb.
Lite för att fira samt att texten är så förbannat bra och sann.
Jag jobbar nu mer alltså som snöskottare på tak, ett riktigt höjdarejobb!
 
Känns bra och framför allt skönt, får se hur länge det håller i sig med men hoppas så klart på lääääänge.
Snöar gör det här nu i Norrköping denna dag och det är bara positivt för min del!



Här är ett kort som jag tog under en arbetsdag.
Är lite kul att få uppleva Norrköping på detta nya sätt, en vacker stad som man kanske inte alltid tänker på?!

Hur som helst så får ni ta det lugnt där ute i dimman så ses vi!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn