src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

12418 Dagar Senare...

 

Som ni kanske redan listat ut så är det min födelsedag idag, jag fyller där med tjugofjorton.
Massor av grattis och liknande har jag redan fått på Facebook och det rammlar fortfarande in sådana i skrivande stund.
En del sms har jag också fått så klart, det är en ära och se alla grattis!

Som vanligt vid den här tidpunkten på året så ska jag sätta mig ner och ransaka mitt liv och levende i sömmarna, tänka på allt kul och annat man fått uppleva.
Även det så mindre kul ska också ses över samt hur jag ska jobba vidare med mitt liv.
Tror det är en viktig del av livet för att orka kämpa vidare och förhoppningsvis också gå vidare mot nya spännande mål.

Dessa två låtar (och säkert några till) kommer att spelas i gammal tradition.


Styx - Man In The Wilderness
 
Savatage - Man In The Mirror

Hur dagen ska firas är oklart, känner mig inte på topp fysiskt så jag ska vila lite så får man se vad som händer.
Idag för 12418 dagar sen hände något som förändrade världen för evigt, idag är det min dag.

Tack som fan!

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Stort och hårt grattis:) Hoppas att du fått en skön dag. En dag före John Norum btw (han är ju dock lite äldre än tjugofjorton;) ) Det luktar notis i min blogg.

2012-02-22 @ 17:23:17
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Allamagoosalum

Men hörru, grattis på födelsedan!

2012-02-22 @ 20:01:57
URL: http://allamagoosalum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn