src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Get Back In Line...

 

Avvskyr att vara arbetslös, hade nästan glömt hur det verkligen suger men jag vart snart påmind om det.
Lämna in lite papper hos en myndighet i hopp om att få hjälp ekonomiskt, men det visa sig att jag sakna siså där ett ton papper som jag ska fixa.
Det ända positiva är att jag fått svar från A-kassan och kan förhoppningsviss välja den vägen i stället.
Får avvakta och se.

Men det var egentligen inte det som detta Fredagstema skulle handla om, det bara vart så.
Nej, i dag är det Fredag och man kan kanske bara få släppa allt för en stund och bara njuta.
Att jag sedan får göra detta med Kevin vid min sida är ju inte fy skam heller.

Vi får se vad vi kan tänkas hitta på men något blir det nog så klart, blir mys hur som helst.
Börjat se Irene Huss filmerna, ni vet dom här nya?
Hur som helst är dom minst lika bra som dom första, ska nog se klart dom idag.

Passar på och önskar er en trevlig Fredag och helg, samt att ni får ta det lugnt ute i dimman.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt dig ej nedslås av att vara arbetslös det kanske suger numren om du vågar pröva nya vägar så kanske À-kassan blir ett minne blått:-)

2012-02-18 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn