src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Jekyll And Hyde...


Spänn fast säkerhetsbältena för här svänger det rejält med gruppen Six Hour Sundown, och visst är det den talangfulla och snygga Lauren Harris på sång.
I say goddamn vilket Fredagstema!!

Efter som jag nyligen fyllt år så kommer detta så klart firas.
Det blir som vanligt den dödliga kominationen "Beerdrinker And Hellraiser", och detta ser jag fram i mot.
Ska bli skönt att få släppa allt bakom sig en stund och bara vara.

Måste också passa på att berätta om min dröm i natt med.
Den handla om att jag börja spela i ett band igen, jag kom nämnligen en as cool cover man kan göra.
Så jag tänkte mig hur den skulle låta och allt omkring, där av inblandningen av "börja i band" antar jag.
Parallellt till detta drömnde jag också att jag fick ett jobb, för att sedan vara snuskigt rik och bara vara.
En minst sagt rörig men bra dröm, minns att jag snacka engelska ibland också men minns inte riktigt varför.
Det var lite svårt att vakna i morse, men va fan nu är jag har i verkligheten igen.

Så vi kommer säkert ses där inne djupt i dimman och håll ögonen på fyren så ni inte går vilse.
Vi hörs och ses mina kära läsare!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Låter ju som en rysligt bra dröm - kanske dags att börja följa dina drömmar. Det omedvetnas sätt att göra sig påminnt.

2012-02-27 @ 14:05:23
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Nej det är inte jag på bilden hihi :)

2012-02-27 @ 19:27:56
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn