src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

On Your Knees...

 

Fredagen satt jag här hemma och värmde upp med musik och några öl, ringde en polare för att kolla vad han hade för sig, han var ute på ett ställe nära mig så jag joina upp dit.
Det var trevligt och det visa det sig att jag kände igen ett par till som var där, dom gick senare ut till Harrys och jag hände på dit med.
Men efter tag så drog jag hem, humöret var helt enkelt inte där.
Det var endå en relativt bra kväll för hade jag suttit hemma så hade jag bara blivit rastlös och odräglig, behövde komma iväg så jag slapp tänka.

Lördagen var också lugnt, hemma och bara var.
Öla och snacka med folk om saker som händer och hänt i mitt liv, ja fan.
Livet är inte lätt ibland, speciellt inte nu när jag har tappat fotfästet och vet inte riktigt hur allt ser ut och vart jag är på väg.

Mitt sluta snusalöfte ekar tomt i mitt huvud, kanske jag ska försöka hitta styrkan till det ändå?
Förändringar är ju alltid bra säger dom som vill.
Kommer nog inte bli lätt, och jag är nog inte stark nog just nu?

Nä, det är en .... tråkig?...Orolig?...Oviss?... famtid som ligger framför mig.
Hittar nog snart tillbaka till mitt starka jag igen, just nu är jag bara liten och ynklig.

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: TACK! ;)

2012-02-13 @ 14:57:38
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: dB

Det är bara kämpa på! Livet är ju jävligt motigt ibland(eller jävligt ofta). Lyckas man med en sak brukar det ju iaf kännas lite bättre, så du får lycka till med sluta snusandet =)

2012-02-13 @ 15:31:59
Postat av: anake

Här kommer lite pepp från mig....men man får känna sig liten och ynklig ibland :)

2012-02-13 @ 19:49:47
Postat av: Mia

Kan kännas tungt ibland men kanske måste man totalt ändra fokus och testa nåt helt nytt ny stad? annat jobb? släppa in kärleken i sitt liv? annars händer inget?/Mia

2012-02-14 @ 10:58:55
Postat av: CrimsonAnna

Ibland måste man tillåta sig att vara liten och ynklig för att kunna komma tillbaka starkare.

2012-02-14 @ 12:25:38
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn