src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sister Sin @ The Crash...

 

Det är hög tid för mig att berätta om min kvällThe Crash när Supersonic Speedfreaks och Sister Sin spelade.
Dagen innan hade jag varit ute med mina fd. jobbpolare och krökat på en lokalkrog för att sedan hamna på Harrys och sen minns jag en taxi hem, men det är nog en annan historia.

Lagom sliten går jag upp och försöker piggna till, hasar ut till närbutiken och köper två powerking och dricker upp en och en halv hemma där musiken börjat spelas.
Ringer upp en polare som blir sönder pratad av mig, hittar också några öl på vägen då jag kände mig lite väl speedad av powerking effekten.
Orkar vid detta läge inte sätta mig ner och ta det lugnt samt äta.
Jag kör på i stället, klockan är inte alls mycket under detta händelse förlopp heller.

Min skjuts ringer runt 16:00 och jag tar mig till den för att åka ner till Bacchus Bakfika och kolla hur det går för banden som är på plats samt snacka skit och hjälpa till med det man kunde.

Vidare till förfesten där jag för första gången på länge verkligen sätter mig ner och chillar, samt umgås och pratar, sen tar vi oss ner till stället som redan då har börjat fyllas till sin bredd.
Mingel och snack...
Då batterierna på min kamera dog under kvällen vart det inte så många kort som jag hoppades, men låter dom tala sitt tydliga språk.

Hur kvällen slutade??
Det kommer efter korten.


Träffar Sister Sin, och tar den obligatoriska mingel bilden.


Resultatet av det mötet, jag har en till sådan här hemma.
Tävling kommer då man kan vinna den inom kort!

 
Supersonic Speedfreaks värmer upp publiken, och vilket röj dom bjöd på sedan.












Sister Sin tar plats på scenen och formligen rockar röven av allt och alla!





Under denna spelning upptäcker jag då att batterierna tagit slut i kameran, och bara börjar röja istället.
Så kan det vara när man har en ny digitalkamera som man inte riktigt testat.


Efterfest på Vinkällaren ett stenkast från Bacchus Bakfika röjdes det vidare med musik från en grym dj som bara körde metal.
Detta kort kommer troligen från någon spionkamera sänd från framtiden.
Men om så där 204år kommer jag nog stå precis så här?!

Runt 3-4 den natten tog jag mig hem via en taxi och stupa hemma i min soffa, vakna riktigt till liv på Måndagen och undrade vad som hände med Söndagen, men antar att det var lika bra att jag missa den?

"Live like a rocker, Die like rocker".

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn