src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Where The Spirit Leads Me...

 


Fredagstemat här i vanlig ordning och det känns skönt, äntligen ett slut på veckan.
Har fan inte haft en lugn stund känns det som riktigt utan hållt på och strulat med mydigheter och deras papper som dom vill ha in, äntligen får man fokusera på annat får jag hoppas.

Förutom denna dag och helgen som redan nu känns som den blir bra så var veckans höjdpunkt nog igår Torsdag.
Då åkte jag på en liten turné och det var skönt att komma bort, sen att sällskapet som fanns vid resans slut var underbart härligt var ju inte helt fel.
Massa snack och lite Aliens tittande, men som vanligt går tiden för fort när man har trevligt.
Hoppas vi kan ses snart igen.

Undrar också om jag är ensam om att bli kreativ och få massor av ideér när man åker tåg?
Sen när man går av så är allt borta, kanske man ska skaffa ett kollegeblock så man kan skriva ner allt man kommer på när man är på resande fot?

Kvällen ska jag bara ta det lite lugnt och "blow out some steam", om det blir äventyr vet jag inte men jag vet att jag ska dricka öl, sen får jag improvisera som vanligt.

Vi ses i dimman och ta det lugnt, jag ska försöka också så klart.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Just nu är jag väldigt kreativ och får idéer hela tiden. :-)

Men just det där med tåg har du rätt i. Man sitter där rätt upp och ner och bara åker. Då sätter huvudet igång. :-)



Ha en fortsatt bra helg! :-)

2012-02-11 @ 13:18:24
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

Gillar verkligen att åka tåg och håller med, får massor av idéer då. :)

2012-02-11 @ 14:28:13
URL: http://violavamp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn