src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bloodbound @ The Crash...

 

Först vill jag passa på att tacka Micke som gör det möjligt att jag kan visa dessa bilder för er, då jag hade sönder min kamera kunde jag sedan tömma dom hemma hos han då han hade minneskortsläsare.
Stort tack!!

Ni kommer också bjudas på en bonus i detta inlägg, nämnligen tre videos från när jag såg Motörhead på Conventum (länken kommer till ett inlägg med massa kort och upplevelsen).

Hur som helst här kommer korten på Bloodbound (och förbandet Heavy Shit) från deras spelning på The Crash här i stan.
Det var en mycket bra och trevlig upplevelse så klart!


Passa på och hälsa och snacka med grabbarna i Bloodbound och dom var verkligen skit trevliga snubbar!


Jag och Lerta (Scar Symmetry) hälsa och snacka lite också så klart.


Dags för förbandet Heavy Shit som gjorde ett kanon gig som vanligt.




Så var det dags för Bloodbound, och vilken show dom ställde till med!
Underbart!!
















Klart skönaste bilden den kvällen. ;)

Och så över till videos från Motörhead på Conventum (länken kommer till ett inlägg med massa kort och upplevelsen).
Motörhead - Ace Of Spades (Live @ Conventum)

Motörhead - Killed By Death (Live @ Conventum)

Motörhead - Whorehouse Blues (Live @ Conventum) (Synkningen vart galen när jag konvertera videon, enjoy anyway)

Hoppas ni uppskatta denna bildbomb och rapport.
Mer lär komma så fort jag är ute på äventyr igen.

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn