src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Every Rose Has Its Thorn...

 
 
"Remember when I was interesting and people wanted to know me?
Neither do I."
 
Poison - Every Rose Has Its Thorn (HQ Music Video)
 
Veckans bloggande har verkligen gått segt, och det är väl för att jag känner mig "si så där".
Oinspererad, seg, omotiverad, tom, rastlös osv...
 
Sen har det nu gått en månad (fyra veckor) sedan jag slutade snusa, så får jag börja snusa nu igen?
Nä, ens inte detta Fredagstema lyckas jag göra roligt eller intressant.
Fan i helvete också!
 
Vi ses i dimman så ta hand om er!

Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: Christer

Jag har inte rökt på fem veckor och livet ter sig lite grått i perioder, men bra musik brukar hjälpa! Håll ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn