src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

When The Crowds Are Gone...

 
 
"I don't know where the years have gone
Memories can only last so long
Like faded photographs, forgotten songs
And the things I never knew
When the skin is thin, the heart shows through
Please believe me what I tell you is true"
 
Jag kan knappt minnas hur allt började och vart det började ta slut, men nu sitter jag här ensam och hopplös.
Ser inga minnen och har inga känslor kvar, tårar vätar mina kinder utan anledning och mina mål känns borta.
Rastlösheten piskar sakta mitt skinn blodigt och för en sekund vid varje rapp känner jag mig lite mer levande.
Smaka på smärtan som gör dig hel, för att sedan igen glömma bort.
Jag lovar att allt är sant.
Kommer jag få veta hur det var igen?
 
"Where's the lights, turn 'em on again
One more night to believe in them"
 
Snälla slå på stålkastarna igen och låt mig stå på min scen igen.
Låt mig vara hyllad och levande igen, göra det jag alltid brunnit för!
Jag vill tro att det kan bli sant igen...
 
"A memory to carry on
The story's over when the crowds are gone"
 
Ge mig mer minnen att behålla i mitt hjärta, få mig att brinna igen.
Brinna likt en låga som aldrig kan slockna...
...men när jag sitter här ensam utan min publik är det som jag är som mest exponerad och utsatt.
 
"All my friends have been crucified
Made life a long suicide true"
 
Jag har försakat er och så många andra ting i mitt liv.
Vad ska jag göra?
 
 "Guess we never figured out the rules
But I'm still alive, my fingers feel
I'm gonna play on till the final reel's through
And read the credits from a different view"
 
Har aldrig förstått mig på livets regler eller spel, men jag spelar ändå.
Kanske väl högt ibland och med visioner om så mycket mer...
...Nu sitter jag här med mitt budskap som mina fingrar känner...
...Skapande och levande men ändå i slutändan så ensam och tom.
Jag ger nog aldrig upp och gör jag det så blir det på mitt sätt.
Kanske får jag se saker från ett annat håll och sätt?
Få känna och uppleva saker som aldrig fanns!?

"Where's the lights, turn 'em on again
One more night to believe in them
Another note for my requiem
A memory to carry on
The story's over when the crowds have gone
When the crowds are gone"
 
Slå på ljusen igen och få mig att tro igen.
Tro på det jag alltid gjort och skapat.
Få mig att fortsätta denna resa...
...Men showen slutar så fort publiken går...
 
"When the crowds are gone
And I'm all alone
Playing the saddest song"
 
Sätter på en sorgsen sång ensam när ni nu lämnat mig.
 
"Now that the lights are gone
Turn them on again
One more time for me my friend
Turn 'em on again"
 
Ni har lämnat mig, kom tillbaka...

"I never wanted to know
Never wanted to see
I wasted my time
Till time wasted me
Never wanted to go
Always wanted to stay"
 
Jag vill inte veta eller se längre.
Har jag slösat min tid?
Har tiden gått om mig?
Vill inte sluta... utan stanna kvar...
 
"'Cause the person I am
Are the parts that I play
So I plot and I plan
Hope and I scheme"
 
Hoppas min tid kommer snart för mina planer säger det.
Jag har många fler roller att spela för er.
 
"To the lure of a night
Filled with unfinished dreams
I'm holding on tight
To a world gone astray
As they charge me for years
I can no longer play
When the crowds are gone"
 
Hitta den mörkaste natten och titta mot månen så ser ni mig där.
Mina drömmar lever än.
Håll i er...
Det är en galen värld.
 
 
Men jag är mer galen!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Tragiska ord, broder...
Jag tror inte det är så illa. Jag har också haft färre besökare de senaste veckorna, men jag tror det handlar om att folk är på semester och inte är på nätet så ofta helt enkelt.
You still rock, so keep on rockin´! :-)

Svar: "You still rock, so keep on rockin´!" = Detsamma och tack!
Grimgoth™

2012-07-26 @ 23:32:49
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: CrimsonAnna

Det är sommar-då brukar det bli en "bloggdöd" i besöksantal och i bloggkreativitet. Keep the flame burning!

2012-07-27 @ 10:24:34
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn