src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

You...

 
 
Ett litet lugnare Fredagstema bjuds det på idag och det är väl inget fel på det?
Måste vara lite ärlig och avslöja att jag tycker inte detta är kul längre, och då menar jag hela bloggen.
Dock ingen ny känsla, den har kommit och gått genom åren.
Så var inte oroliga, kommer kanske hitta tillbaka igen...
 
Livet känns lite tomt och otillfredställande även om det händer saker som man uppskattat och njutit av.
Vet i fan... Känns bara lite komplicerat just nu och intetsägande.
 
Se på mitt tomma skal och röriga huvud... Här sitter jag...
Nä, vi kan inte hålla på och deppa så här!!
 
Fredag den 13:e är det också, och för den som undrar är det också idag tre veckor sedan jag slutade snusa! 
 
Hade en underbar Fredag med er nu och njut till fullo!!
Ta det också lungt där ute i dimman!
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Fan vad duktig då är med sluta-snusa-projektet. Heja!

Svar: Tack, och det är fan inte lätt heller. :)
Grimgoth™

2012-07-16 @ 14:54:01
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn