src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Here For You...

 
Fredagstemat är här igen och det är också Midsommar, dom flesta har kanske en fest inplanerad?
Då helt långt ute på ett landställe eller liknande?
Äta gott, umgås med vänner och familj, dricka dig för full, leka en del lekar och vad ni nu kan tänkas hitta på så klart.
 
Jag kommer vara här, troligen ensam och det är fan inte fel för då kan jag leta spontan fester eller sällskap om jag nu är på det humöret.
Annars trivs jag bra här ensam.
 
Ta det lugnt där ute i dimman så ses vi.
Gla Midsommar!
 
Cheers!!
 
 

Kommentarer
Postat av: anake

Gla midsommar på dig med :)

2012-06-22 @ 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn