src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mer Snus Prylar I Samlingen...


Att jag är en samlare kanske inte är någon hemlighet?
Du kan kolla igenom den här via bloggen under kategorin "Samlingar".

Nå väl, då ska jag berätta om vad som har rammlat in denna gång.

 Ett spottkopps lock till portionsnus med ett snyggt Djurgårds märke på.

 Nick And Johnny - Redical Rad (Xtra stong + Chili).
Som lössnusare har jag alltid haft svårt för potion då jag tycker den blir sliskig och inte ger mig någonting.
Nu har detta ändras, denna är perfekt för mig och jag kan avslöja att det är bra klös i den med sina 1,4% i nikotinhalt. General lös ligger på 0,75%.
Problemet med den är att den inte finns på den Svenska marknaden utan bara på den Norska, men det finns nätsidor som säljer den och tur är väl det!

 Motörhead snuset har ni kanske inte missat?
Dosan är grymt snygg och visst hade det varit roligare om dom skrivit "Killed By Death" i stället för "Shut Your Mouth"?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: michalw

sv: Hihi, jag visste att du skulle bli lite avis ;) Vet att du samlar på just Simpsons hehe

Gav inte många kronor för grejerna heller, 40 spänn för klockan och 10 för glaset :)

2012-06-04 @ 19:36:17
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn