src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Weitere Aktivitäten in der Sammlung...

 
Då var det dags igen för att visa upp lite tillskott som kommit i min samling, den fylls sakta och säkert på då och då.
 
En liten Twisted Sister patch, köpte en likadan åt Kevin med på Sweden Rock Festival.
 
 
Norrlands Guld ölunderlägg, fram och baksida.
 
Lite klassiska skivor inköpta.

Den första Grimgoth tröjan tryckt, tack Micke som fixa detta åt mig.
 
Rock Science Festival - Detta kommer det också komma en recension om så fort det har spelats.
 
Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: Achilles

Absolut, hade jag inte fått tips om betongspik hade du fått alla tavlor =)Bilden på skivorna påminde mig att jag måste fan beställa Dark Funeral in the sign nu. Tack ! =)

2012-06-28 @ 19:42:45
URL: http://achillesblogg.se
Postat av: Ullis

Men tur att vi fick en bra ersättare iaf=)

2012-06-28 @ 19:49:15
URL: http://itsonlyrocknroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn