src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Maryann Cotton - Free Falling Angels - NY...

 

Maryann Cotton kommer släppa sitt debutalbum "Free Falling Angels", extra roligt att se den spännande lineupen i bandet.



1. Heaven Send For Me
2. Never "Waste" Land
3. Crazy
4. Get It On
5. Free Falling Angels
6. Nighttrain To Paris
7. Die In Britain
8. Miss Misery
9. Shock Me
10. The One
11. "Maryann"

Lineup:
Maryann Cotton - Vocal.
Andy La Rocque, Pete Blakk - Guitar.
Hal Patino - Bass.
Snowy Shaw - Drums.

Maryann Cotton - Die In Britain (Album: Free Falling Angels)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Liie

sv: vet hur det är att hamna i gamla hjulspår, jag ska göra mitt bästa för att motivera er (och mig själv haha) i några inlägg framöver nu :)

2012-03-07 @ 14:37:16
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn