src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ylem...

 

För er som hängt med i bloggen så kom jag hem från sthlm i Tisdags för att mötas av en död dator, sedan dess har jag inte kunnat göra något alls via internet som man är van vid.
Men jag har kunnat kolla av saker och bloggat lite via mobilen.

Denna helg skulle jag också gått på The Crash och sett Dawn of silence samt Frantic Amber, men jag kommer göra annat denna helg samt umgås med Kevin så hoppas det blir en lyckad kväll där.

Fredagstemat hoppas jag att ni kan njuta till med så klart, samt att jag ska försöka komma fatt i bloggen så snart det går, troligen någongång efter helgen.
Hang in there!

Det kommer bli kort och berättalser om mina äventyr och så klart mycket mer.
Ta det lugnt i dimman så hörs vi snart igen mina underbara besökare.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn