src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

11 Frågor...

CrimsonAnna ställde 11 frågor i sin blogg och utmanade alla som ville.
Iám game...

1. Vem ska göra soundtracket till filmen om ditt liv?
Dee Snider helt klart, han skulle förhoppningviss både förstå och göra det bra.

2. Zombieapokalypsen kommer-vilka tre personer vill du ha med i din överlevnadsgrupp och varför?
Kevin, Cody Lundin och Bear Grylls. Dom två sista lär ha koll på överlevnadsgrejorna och liknande, jag skulle stå för beskyddet och vapenarsenalen.

3. Har du en favorit-ritual i vardagen? Vilken, i så fall?
Favorit vet jag inte men får svara sitta vid datorn och göra det jag "måste","ska" göra. Annars film/serienörderi samt spela WII. Slå på en riktig hårdrocks dänga på hög volym med en öl i handen och skutta omkring här hemma i en "dans".

4. Har du någon inte-nu-igen-mat?
Ingen jag kan komma på nu.

5. Vad föredrar du-dusch eller badkar?
Har bägge så mitt svar blir så, beror lite på humör eller liknande.

6. Om jag får magiska krafter och kan ta bort en dålig egenskap hos dig, vilken ska jag ta bort?
Dålig egenskap hos mig? nu, skojar du allt! (Kanske är den du ska ta bort då?)

7. Har du något plagg i garderoben som du aldrig i livet tänker slänga? Om ja-vilket?
Ehh, ja... typ alla!!

8. Vad skulle du vilja ha råd att köpa?
Saker till mitt hem (möbler och "teknikprylar",Bil + körkort,hus, filmer,CD´s, och annat smått och gott.

9. Har du någon hjärtefråga? Om ja-berätta
Hårdrocken/Musiken och dess livsstil.

10. Jag tänker besöka din hemstad/hemort nästa helg-vad ska jag hitta?
Vet inte riktigt vad som händer nästa helg, men efter som du kommer hänga med mig så tar jag dig på en rundtur genom stan med berättande till, senare åker vi hem till mig där vi samtalar och lyssnar på musik samt förtär alkohol för att senare på kvällen göra valfri krog osäker. :) 

11. Hur hamnade du på min blogg?
Via Bloglovin.

Mina frågor till den som vill, vågar och orkar:
1. Vem är din absoluta förebild och varför?
2. Vilken är din titellåt? Alltså den du ofta återkommer till, får dig att komma i balans och känns som ”du”?
3. Om du fick magiska krafter, vilken skulle det vara (du får bara välja en)?
4. Om du hade en låda med en knapp på och du visste att om du tryckte på den skulle en random människa dö och du skulle bli ekonomiskt oberoende, skulle du då trycka på knappen?
5. Om du skulle flytta till en annan stad skulel denna bli, och varför?
6. Vilka festivaler/spelningar ska du på i sommar?
7. Välj ett band som du får lyssna på genom hela livet?
8. Visst kan man inte äta grillat utan bearnaisesås?
9. Favoritpizza?
10. Skulle du kunna tänka dig att leva ditt liv som vampyr? (gärna varför också)
11. Om du fick göra en film så skulle den handla om?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

8. Visst kan man inte äta grillat utan bearnaisesås?



- I allra högsta grad!

2012-05-21 @ 11:43:57
URL: http://tyrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn