src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hur Jag Träffade Ella...

 
 
Som ni säkert vet så är jag en gammal poker-haj, och vi var förr ett gäng polare som träffades då och då för att spela live.
Men då detta dog ut har jag sedan dess spelat lite själv via Pokerstars för att sedan nästan aldrig spela.
Det var först när dessa gammla rävar startade upp en grupp via Facebook som allt tog eld igen, vi började efter det spela online mot varandra med målet att någongång kunna få igång live spelet igen.
 
I denna grupp får man bjuda in vänner och bekanta för att på så sätt få in lite nytt blod, en av mina vänner gjorde detta.
Det var Ella.
Då jag inte kände igen namnet vart jag smått nyfiken och efter som hon var liksom jag pratglad i både spelen och gruppen var det svårt att inte uppmärksamma henne.
 
Efter ett tag så skrev vi lite löst till varandra via Facebook, då om twitter och annat.
Vi bestämde till slut för att ses en kväll hemma hos mig med öl och musik.
 
När jag mötte upp henne vid hållplatsen förstog jag direkt att det skulle bli en farlig kväll, och min första tanke var "Satan i gatan så snygg hon är!".
Väl hemma hos mig började vi prata konstant, gärna i mun på varandra.
Allt var så där härligt avslappnat hela kvällen.
 
Det var en klassisk "Love at first sight".
För att hoppa i histiorien har vi vart tillsammans i över en månad nu och allt är minst lika bra som vid första början, om inte bättre?!
 
Vi umgås och träffas så ofta det går, har våra små äventyr samt serie och filmkvällar.
Händer också så klart att vi spelar poker i hop med.
 
Pratar i mun på varandra gör vi ännu för att sedan stanna upp och kramas samt pussas när vi möts.
Så nu får vi se hur historien utvecklar sig i vår resa.
 
Blir det som med Motörhead? "For Life"!
Vi bägge är överens att det ska bli det.
 
Så som ni förstår så spelar det ingen roll om jag sitter där en vanlig kväll eller en pokerkväll och förlorat på bordet, för jag lägger mig som en vinnare i sängen varje kväll så länge jag har dig Ella vid min sida!
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Liie

Det här är rolig läsning, så glad för din skull :)

Svar: Tack!
Grimgoth™

2012-11-09 @ 13:03:03
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: ztizze

Härligt med kärlek broder :)

Svar: Tack!
Grimgoth™

2012-11-09 @ 15:32:40
URL: http://ztizze.blogg.se
Postat av: anake

Va kul att läsa detta, önskar er lycka till :)

Svar: Tack!
Grimgoth™

2012-11-11 @ 13:13:00
Postat av: SpaderEss

Jag håller på Motörheadspåret jag med. själv har jag varit med frugan i 20 år nu och vi är som nyförälskade ännu.

Svar: Tack, och det var ett tag. :)
Grimgoth™

2012-11-12 @ 12:34:39
URL: http://spaderess.blogspot.com/
Postat av: CrimsonAnna

Grattis :) Hoppas på att det blir "for life" som du skriver.

Svar: Tack och det hoppas jag med.
Grimgoth™

2012-11-13 @ 18:35:26
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Mary

Underbar läsning! Vad glad jag är för eran skull! Håller också tummarna för ett "For life"!! :-D

Svar: Tack!
Grimgoth™

2012-12-04 @ 23:56:47
URL: http://maryraven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn