src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Legohelg...

 
Som ni kanske redan vet så var jag och Kevin samt Ella på Arbetets museumet i helgen, det var då "Legohelg".
Reklamen om det hela löd på följande sätt: "Vi fyller hela källaren med Lego. Bygg något själv eller titta på andras skapelser."
Det lär ju spännande tyckte vi och förväntnigarna var kanske lite väl höga?
För väl där var det väldigt tunt med lego som man själv kunde bygga med, det var kanske 10-15 olika bord med platser som man kunde bygga vid.
Urvalet av legobitar var väldigt tunt, vi fick skapa ihop till ett litet hus.
 
Det som dock var coolt var att dom hade visning av olika kreaktioner som folk byggt, det var imponerande!
Så jag tänkte att jag visar upp lite av det så ni också får ta del av det!
 
 
 
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Där hade min sambo trivts bra. Hans största hobby är att buda hem lego på tradera, han har ett helt rum fullproppat med sorterat lego - som motvikt till min walk-in-closet haha.

Svar: Lego är ju grymt kul så jag förstår han, samt att jag kan tänka mig att man kan göra klipp på nätet när det gäller sådant.
Grimgoth™

2012-11-20 @ 21:51:52
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn