src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Nya Saker I Samlingen...

 
Att jag är en samlare på olika saker är nog ingen nyhet för er som läst bloggen länge, nu har den ännu en gång utökats.
Det är alltid lika skojigt och härligt när man får hem nya grejor som man får titta och känna på, en liten mini-julafton kan man säga.
 
Denna gång är det böcker, tidning, vinylskivor samt tröjor den har utökas med.
Riktigt härliga fynd får jag säga och jag är stolt över att hittat dessa grejor!!
 
Nu till prylarna!
 
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Letitbleed.se

Trevliga prylar! Hey Stoopid är grym, kanske till och med bättre än den i mina ögon lite överskattade Trash?

Svar: Trash är inte överskattad tycker jag och visst är Hey Stoopid grym precis som andra skivor med han.
Grimgoth™

2012-11-22 @ 08:46:50
URL: http://letitbleed.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn