src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Paul Di'Anno Blir Arg På Ett Fan...

Paul Di'Anno attackerades muntligt av ett fan som deltog i hans spelning den tredje November i Liverpool i Donetsk, Ukraina.
Mannen ropade ut namnet på Iron Maidens nuvarande sångare och Di'Annos ersättare Bruce Dickinson.
 
I videoklippet nedan kan man höra mannen flera gånger ropa ut Dickinsons namn och fick Di'Anno att svara:
- "I'm sorry. I don't sing opera. [Singing in operatic style] 'Run to the hills…' [That's] too fucking easy, and I'm not gay. This is punk. If you like Bruce Dickinson, go home and listen to his records."
 
För resten av hans uttalande är det bara att klicka i gång videon, vad tycker ni om det hela?
 
Paul Di'Anno - 2012-11-03 Donetsk, Ukraine Pt3

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Letitbleed.se

Helt rätt av honom! Sammanträffande nog skrev jag ett inlägg om just Killers för bara en stund sedan, läs gärna det!

Svar: Ska absolut läsa det.
Grimgoth™

2012-11-26 @ 21:06:36
URL: http://letitbleed.se/
Postat av: SpaderEss

Oj, svårt läge. Samtidigt som jag förstår att han blir lite sur, tyder det nog mer på att han riktiga Issues. Dessutom stör jag mig hårt på alla hans gaybashing och vrålande om Hells Angels forever. Där går det över i rejält patetiskt.
Dessutom har han utstrålning som en gråsten.

Men man kan inte ta ifrån honom att de två första maiden plattorna är riktiga höjdare. Men det känns som den mannen sett sina bästa dagar.

Jag kikade på honom när han spelade på Rockweeken för en massa år sedan. Slutade med att jag lommade iväg till öltältet i stället....

Svar: Håller med dig, det blir lite väl när han drar in gay och hells angels.
Grimgoth™

2012-11-26 @ 21:23:44
URL: http://spaderess.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn