src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rock N Roll..

 
Att jag har en förkärlek för Motörhead är ingen hemlighet, och att låten "Rock N Roll" varit med förut i Fredagstemat har ni nog också koll på?
Då som cover med Sister Sin.
 
Det har varit en hektisk vecka som gått allt för fort, förutom vardags sysslor har jag så klart träffat Ella så mycket det går.
Förra helgen var vi ute på krogen och The Crash, det var en trevlig tillställning med tillhörande efterfest långt in på sena natten.
Det är vid sådana tillfällen man skulle ta upp sin kamera från fickan och kanske, men bara kanske då få några kort att visa upp för er läsare.
Men så vart det tyvärr inte.
 
Denna helg ska jag ägna åt Kevin och våra upptåg samt mysande, spännande värre!
Och för er där ute som fortfarande väntar på storyn om hur jag och Ella träffades får vänta lite till och utan att lova för mycket så ska jag försöka hinna med det i veckan som kommer!
 
Ta det lugnt där ute i dimman nu så ses vi snart igen.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn