src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vinnaren I Tävlingen...

 
 
Nu är tävlingen över och en vinnare är dragen.
Priset var konsertbiljetter till Trivium m.fl. I Stockholm.
 
Var kanske inte så många som deltog som man kan hoppas med ett sådant fint pris i potten, men vad gör det när man hittar en värdig vinnare vid namn "Linzy" som haft lite otur när tillfälle getts att se detta band.
Bara läs och njut av hennes motivering så förstår ni bättre vad jag talar om.
 
"1. Första gången jag skulle se dem blev min plånbok&mobil stulen så jag fick springa runt halva Scandinavium för att tillslut lyckas få tillbaka dem.
När allt var OK igen hade Trivium bara 1 låt kvar att spela. FAIL.
2. I våras höll jag på att gå in i väggen på jobbet.
Det resulterade i endel dåliga beslut.
Jag sa upp mig och försökte söka lyckan på andra sidan gränsen.
I Norge hamnade jag hos en värdelös arbetsgivare och jag vantrivdes hela sommaren.
Nu är jag och min sambo tillbaks i Sverige, båda är arbetslösa och bor för tillfället hemma hos svärföräldrarna.
Vi behöver verkligen komma iväg till Stockholm, glömma allt och få röja järnet till grymma Trivium."
 
Stort grattis och biljetterna kommer så fort det går.

Kan också redan nu passa på att avslöja att en ny tävling kommer i framtiden där ni då kommer ha chansen att vinna biljetter till ännu en attraktiv samt eftertraktad konsert.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: spinningblack

Får verkligen säga grattis till vinsten Linzy. Med den motiveringen är det svårt att slå dig (iofs deltog jag inte men ändå)!

Svar: Du får väl delta i andra framtida tävlingar då!
Grimgoth™

2012-10-02 @ 12:21:48
URL: http://spinningblack.blogspot.com
Postat av: spinningblack

Det ska jag göra!

2012-10-02 @ 18:56:38
URL: http://spinningblack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn