src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Beautiful Loser...

 
Ska jag vara ärlig så trodde jag att jag redan kört denna som Fredagstema, men det hade jag tydligen inte?!
Hur som helst är detta en förbaskat bra låt med en underbar text, och William Control har gjort mycket bra saker (enligt mig).
 
Denna Fredag och helg kommer ägnas åt Kevin och det ska verkligen bli skönt att få träffa han igen då min saknad efter honom har växt i vanlig ordning, kommer bli nice att äntligen få njuta av hans närvaro och att få kramas samt pussas med honom.
 
 
Fick även hem denna underbara dyrgrip, fan va glad jag blir och vilken start på denna Fredag!
Tack som fan Crucified Barbara!
 
För er som har planer att kanske gå ut och befinner er i stan (Norrköping) rekomenderar jag er att kolla in Thundermother som ska spela på Lördagen vid Bacchus Bakfika under Rockers Bakfikas regi.
Ta det bara lugnt där ute i dimman.
 
Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Äh, man har rätt att upprepa sig i bloggen. Jag har använt samma Nightwish-text som rubrik fyra gånger ;)
Önskar dig en skön helg med Kevin

Svar: Gör man det omedvetet är det väl en sak, men sen om man gör det medvetet borde det synas på något sätt tycker jag?!Sen är det ju svårt att hålla reda på vad man gjort och inte gjort efter ett tag med. ;)
Tack, det hade vi!
Grimgoth™

2012-09-07 @ 23:44:52
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn