src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Winner Loses...

 
I början på nästa vecka är planen att jag ska dra igång en tävling via bloggen där du har en unik chans att vinna två biljetter till en eftertraktad konsert!
Mer info kommer!
 
Veckan har varit full med en del möten och lämna in papper till höger och vänster, samtidigt som man kollar med ljus och lykta efter ett jobb.
 
Men nu är det äntligen Fredag och helg, dagens Fredagstema är en gammal klassiker.
Den har jag personligen många minnen till, samt att den får stå som minne för alla vänner som man mist genom åren för drogorna eller liknande.

 
 
Paket från Rockmerch har jag fått i veckan också!
Alltid lika skoj!
 
Vi ses i dimman och ha en trevlig helg nu!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn