src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Asta Kask - Handen På Hjärtat - NY...

 
Asta Kask släpper "Handen På Hjärtat" i slutet av Maj på deras egna bolag Kloakens Alternativa Antiproduktion, detta kommer jag absolut kolla in då jag är ett fan av dessa gamla punk-ikoner.
 
 
1. Världens räddaste land
2. Låt dom inte komma in
3. Sista brevet
4. En bättre man
5. Folkets Armé
6. Vredens barrikad
7. Död åt er alla
8. Fredagsmys
9. En annan väg
10. Jag är en idiot
11. Tack för allt
 
Asta Kask- Handen på Hjärtat album teaser 2013.
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn