src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ack Högaste Himmel...

 
Alla har vi nog råkat ut för dom, alla har vi nog suttit med dom vid ens sida.
Leende och tillmötesgående för att i nästa stund hugga dig i ryggen så fort du vänder den till.
Dessa falska och ljugande as som kallar sig din vän eller bekant.
Den som dömer och snackar skit om dig, för att kanske själv känna sig bättre och även kanske klättra i någon sorts hierarki.
Få sig själv i bättre dager och ljus samt få medhåll och för att känna sig själv lite bättre än andra.
Det är nästan mer synd om de än en själv när man tänker efter!
Stackare som inte har en egen åsikt eller eget liv, utan måste leva andras och smutskasta dessa.
 
Patetiskt!
 
"Du talar visst väl, men du tänker inte så
för när jag vänder ryggen till, så ler du däråt
var gång jag till dig kommer, visst roar det dig
att du får tala falskehet och göra narr av mig."
 
 
Just därför har jag valt detta text citat och låt.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn