src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Alonzo & Fas 3 På L’Orient...

 
I Lördags var det konsert dags på Lorient i Linköping, på scenen stog Köttsoppa, Beast och Alonzo Fas 3.
Kan avslöja att det var sjukt hårt tryck när Alonzo gick på, nackdelen är att lokalen är ganska liten precis som scen.
Man fick kämpa för varje millimeter nära frontline där jag stog, men det var det helt klart värt.
 
En annan trevlig överaskning var Beast, aldrig sett eller hört talas om dom innan.
Men dom bjöd på ett bra drag, där var det heller inga problem att komma absolut längst fram.
Såg bara dom första låtarna dock.
 
Snacka en del med deras sångerska som jag vart lite thunderstrucked av, både på och utanför scenen.
Efter som det var sådant tryck på Alonzo (se publik bilden nedan) så vart det aldrig att jag drog upp min kamera för att fota, men ni får ändå bilder på Beast.
 
Kan du hitta mig? (Bilden är lånad från Alonzos Facebook).
 
Jag och Maria (sångerskan i Beast) innan deras konsert.
 
 
Delar av bandet och Mr. Alonzo him self.

En planch måste man ju ha med hem.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn