src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vinnaren I Watain Tävlingen...

 
Då var tävlingen över och en vinnare dragen för "Vinn Konsertbiljetter Till Watain...".
Alltid lika kul att få till tävlingar i olika former, och denna trodde jag skulle bli mer deltagare än vad det vart.
Konstigt fenomen, att så få ställer upp varje gång man har tävlingar här på bloggen.
 
Tror inte det har med att man mer eller mindre "måste" ha Facebook för att tävla.
Eller vad tror ni?
Förslag på förändringar för att kanske göra det hela mer kul och dragande?
 
Känns som sagt kul att kunna anordna tävlingar men deltar knappt några känns det ju inte lika motiverande!
Nog om detta nu till vinnaren.
 
Vinnare är Ronny Kagevik med följande motivering:
"Jag ska vinna för jag älskar fan watain kan inte sluta lyssna på dom,men har tyvärr inte fått äran att se dom live och det skulle göra min dag o få se dom live."
 
Stort grattis!
Biljetterna kommer hem till dig inom kort.

Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: Liie

Det är ju ett väldigt bra pris, men kanske blir det lite deltagare för att priset är så "begränsat" eller vad man ska säga, konsertbiljetter kräver ju att man är ledig just den dagen, att man kan ta sig dit och kanske måste man ordna boende. Mycket som ska klaffa liksom och man ska ha pengar till allt runtomkring.

Jag vet inte hur du sprider dina tävlingar så de ska nå så många som möjligt, men jag har nog aldrig sett dem på de tävlingssidor jag följer. annasbloggtavlingar.wordpress.com är en, för att hon ska hitta till just din tävling är det bara att skriva en kommentar på hennes blogg och hoppas hon tar med den. Sen finns blienvinnare.com och tavlingsguiden.se. Dessa tre tipsar jag alltid när jag kör tävlingar :)

Svar: Det är sant att just dessa tävlingar kanske blir lite "begränsade" men tycker det också har varit så i andra tävlingar jag haft också, då priset varit något helt annat som inte är lika begränsat.
Jag brukar marknadsföra dom via Facebook, t.ex att skapa ett event och via det når jag ca. 500 personer.

Bra tips på dom där sidorna, ska jag absolut tänka på i framtiden, hade ingen anning om dem innan.

Tack igen för bra tips!
Grimgoth™

2013-12-16 @ 23:45:21
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: SpaderEss

Tycker att det är cool med tävlingarna. Tävlade dock inte själv, för att jag inte är toksåld på Watain och kände att det därför var bättre att biljetterna hamnade hos någon som ville ha dom mer än mig. :-)

Svar: Jag förstår och det är rätt tänkt och gjort om man inte är så intresserad.Var du med i "Amorphis" tävlingen, då man kunde vinna biljetter dit?

Vad tycker du om mina "vinn band saker" tävlingar då?
Grimgoth™

2013-12-17 @ 00:40:51
URL: http://spaderess.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn