src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Alla Hjärtans Dag...

 
Alla som följt min blogg vet att jag alltid varit lite lätt hatisk mot Alla Hjärtans Dag och hur jag ogillar Alla Hjärtans Dag samt kallar den Den Där Löjliga Dagen. (Alla Hjärtans Dag)!?
 
Då var jag singel, så nu sitter ni säkert där hemma och tänker: "Ja, men det var ju då det! Nu har han ju tjej så då måste han ge vika!?"
 
Nej, jag ger mig aldrig.
Att industrin och företagen fortfarande gör detta till en kommersiell dag då massor av press sätts på oss som konsument, alla som är i förhållande kan känna sig tvingande att köpa samt hitta på något speciellt varje år.
Gärna ska det vara värre än förra året också!
 
Sen har vi singlarna som kanske känner ångest och sorg över att dom inte har någon "speciell" i sitt liv, som julafton för dom verkligt ensamma.
 
Nä, man behöver ingen speciell dag för att köpa något fint till de man bryr sig om.
Vart är spontaniteten i det?
 
I stället byggs det upp förväntningar och förhoppningar och upplevs inte dessa så kan det bli liv i luckan.
Fy fan!
 
Ta hand om er där ute denna dag, och i morgon är det en helt vanlig dag.
Då är det okej att göra det ni alltid gör.
 
Älska och ta hand om varandra!
Tack för mig!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Kloka ord, broder, men vänta bara tills du är gift och har bröllopsdagar att hålla reda på. ;-)
Hehehe

Rock on!

Svar: Tack, och det där med "bröllopsdagar" låter komplicerat så jag hoppar nog det. ;)
Grimgoth™

2013-02-14 @ 21:19:52
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn