src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Back In the Game...

 
Det var en lyckad födelsedagfest här hemma kanske jag ska börja rapportera?
Och som ni ser så har min Facebook ändras också.
Ella och jag har valt att gå skilda vägar då det inte fungerade som det skulle, det var en rolig tid vi hade men det var kanske inte perfect match och det vart inte "For life".
 
Men det är inga hurt feelings mellan oss, och det är alltid en fördel.
Nu går livet vidare, och man får se vad som händer i framtiden.
 
Med det sagt tänkte jag använda mig av ett citat: "So lock up your daughter and lock up your wife, lock up your back door. And run for your life, the man is back in town."

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna-vardagslyckans sköldmö

Trist att höra. Även om jag har den högsta respekt för par som går skilda vägar med värdighet. Keep calm and listen to metal=)

Svar: Visst är det trist men funkar det inte så funkar det inte, skönt att allt vart med värdighet.And I´ll allways keep calm and listen to metal! :)
Grimgoth™

2013-02-28 @ 11:14:50
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn